Unstoppable Generation

Unstoppable Generation
4 (80%) 3 votes

4
4
Rating: 0.8 - polub na FB, G+ lub Tweetnij by zwiększyć rating:

Co to jest?

MLM-owy marketing Unstoppable Generation przyszedł do Polski z Włoch. Projekt skierowany jest – sądząc po stylu komunikacji – głównie do ludzi młodych. W swoim marketingu używają „nowych” mediów – chociaż dla młodych ludzi te media pewnie nie są takie nowe – np. Youtube i Facebooka. Używają hashtagów np. #UGPL #unstoppablepolska #OneSimpleChange

Na czym polega ta jedna zmiana (#OneSimpleChange)? Np. na zastąpieniu kawy wodą z sokiem.

O co chodzi?

No właśnie? Z pozoru wydaje się, że to trend wśród młodych osób, głównie kobiet, do robienia sobie zdjęć z charakterystycznym gestem dłoni – z wyciągniętym kciukiem i małym palcem, a zarówno na firmowym fanpage na Facebooku jak i w wideach na youtube są głównie ogólniki o sukcesie, budowaniu biznesu itp:



Dopiero po zgłębieniu tematu można dowiedzieć się, że to MLM (Network Marketing).

Produkt

Co tu właściwie jest produktem? Z wpisów w mediach spoóecznościowych da się wywnioskować że coś związanego z dietą, odchudzaniem, zdrowym stylem życia. O ile się nie mylę, są to produkty MLMu Juice Plus, sok owocowo-warzywny w kapsułkach, z dodatkiem witamin.



O Autorze

Dodaj swoją opinię i dzięki temu pozyskaj nowych partnerów i zarabiaj więcej (zobacz jak i dlaczego)

Dodaj opinię

Prosimy o napisanie opisu własnymi słowami, nie kopiowanie z innych stron. Teksty będące kopią nie będą akceptowane.